كرامتي خلتني انيك الاربعة

كرامتي خلتني انيك الاربعه (1( ضحي)
12-16 minutes

كرامتي خلتني انيك الاربعه

(1)( ضحي)

مبدئيا كده القصه دي معظمها حقيقيه بس لان وقت كبير فات عليها ممكن تقع من حبه حجات فلازم اكملها بخيالي

الاول اعرفكم بنفسي …كرامتي خلتني انيك الاربعه ضحي)كرامتي خلتني انيك الاربعه ضحي)

الاسم هاني طبعا مش الحقيقي الطول 180سم السن وقتها كان 18 كنت وقتها في المرحله الثانويه بالتحديد 3ث وزي ذي اي طالب ثانوي كنت باخد دروس خصوصيه وطبعا بحكم كثره الدروس واني كنت بروح عند مدرسين مشهورين وطبعا كان بيبقي في بنات

كنتير في الدروس دي انا قبل السنه دي كنت معرفشي حاجه عن اي حاجه اكتر من اني اذاكر وادح واخش الامتحان واجييب درجه وهكذا مكنتش عارف ان حياتي كلها هتتقلب في السنه دي كرامتي خلتني انيك الاربعه ضحي)

المهم صاحبت ناس جديده وشدوني معاهم عرفوني كل حاجه في اقل من شهر بقيت خبره كأني كده من زمان ده طبعا لاني لما ركزت معاهم حفظت وفهمت كل حاجه بيعملوها عيني فتحت وعرفت ان في حجات كتير اهم ولازم اركز عليها اهم من الكتاب وزي منا لازم اطلع المعلومه من الكلام لازم اطلع واوصل للي انا عايز من الناس المهم بالرغم من كل الغير ده فضلت فيا صفه واحده بس مسبتنيش لحد دلوقتي وهي انا مبحبش حد يهين كرامتي

ابدأ حتي لو وصلت لاي حاجه وبسبب الصفه دي انا نكت اربع ستات وهم (ضحي .دعاء..شيماء..مروة)كرامتي خلتني انيك الاربعه ضحي)

كنت بروح الدروس وعادي في كل بالرغم من الحوادث اللي كانت بتحصل خلال السنه من خبطه ايد علي طيز البت دي وخبطه غلط علي صدر دي وبت تعد علي ايدك في العربيه ترشق في الست دي او البت دي واحنا بنطلع العربيه حوادث كتير منها المقصود ومنها اللي بالصدفه المهم نرجع للقصه بقي نبتدي القصه دي سيقدمها لكم نيمو الفارس كان كل الدروس الجو فيها عادي الا درس كان درس الاحياء .الدرس ده كنا بنطلع بدري من درس قبله وبنعد حوالي ساعتين في الدرس قبل معاد الحصه وكان عجبني كده ومش عايز اخش في المجموعه اللي قبلها عشان اوفر وقت المهم كنا بنعد هناك انا واصحابي وكان شويه كده وبيجي شويه بنات

عشان يحضرو الحصه معانا وكده المهم مره بمره وفتحنا الكلام مع اني كنت عرفت كل حاجه الا اني كنت مش بعرف اتكلم اوي مع البنات بعكس اصحابي طبعا المهم من كل البنات كان في بنت اسمها ضحي البنت دي كان طولها من 165:170 كان جسمها من النوع المتوسط في الرفع بس بزها كان كبيركرامتي خلتني انيك الاربعه ضحي)

وكان بيبان حجمه من تحت لبسها سواء كان عبايه او قميص وبيظهر اوي كلما لبست ضيق وبالنسبه للحاجه المهم وهي الطيز والعش كانت الطيز مدوره مسحوبه بيضهر حجمها اوي وقت ما كانت بتلبس بنطلون ضيق كرامتي خلتني انيك الاربعه ضحي)كرامتي خلتني انيك الاربعه ضحي)

وبالنسبه للكس ده هكلمكم عنه بعدين المهم كرامتي خلتني انيك الاربعه ضحي)

كانت دايما في كلامها تضحك وتهزر ومن حبه لحبه تقوم راميه كلمه عليا ذي سيبك منه ده دايما موكتئب مش عارفه ليه زعلان كده ده كله وكوم ولما بتعد مع صحبتها دعاء ويفضلو يبصو عليا ويضحكوا المهم جيت في يوم وقلت خلاص بقي انا زهقت منهم وقررت اتشجع واعمل ذي اصحابي وكنت عارف اني لو عكيت في الكلام اصحابي بخبرتهم هيقدروا يصححوها المهم في يوم الحصه رحت في معادي قبل الحصه ذي كل يوم واستني ان اصحابي يجوا ابدآكرامتي خلتني انيك الاربعه ضحي)

يا ولاد الكلب شويه وجت الفرسه قصدي ضحي في اليوم ده كانت لابسه بنطلون جينز اسمرمجسم بدرجه مش هتتخيلها محدد رجليها كلها ومجسم طيزها ولولا الجزء بتاع السوسته كنا قدرنا نحدد شكل كسها ولابسه بدي خفيف ضيق مجسم عليها ومبين شكل الونتيان اللي تحته بس مش مبين حاجه من جسمها المهم انا شوفتها كده ولقيت زبي مش وقف لا ده تقريبا خرم البنطلون لساني وقف بس عنيا شغاله دلخت ضحي وقالت السلام وقعدت انا لسه بتكلمش لقتها قتالت اه صحيح انا نسيت انك مكتئب المهم الكلمه دي فكت لساني قولتلها لا علي فكره مش مكتئب انا بس مش لاقي حاجه اتكلم فيها فبسكت لقتها بصت ليا في اندهاش كده وقالت ايه ده بجد هو انت بجد بتتكلم قولتلها ايوه وعلي فكره انا مش بحب التريقه ماشي قالتلي يخرب عقلك طب مانتي صوتك حلو اهوه انا سكت قالتلي لا بلاش تسكت تاني انا كنت مراهنه علي انيهخليك تتكلم وكنت حاسه خلاص اني هخسر الرهان قولتلها تعرفي انك صريحه اوي قالتلي مع البنات بس قولتلها نعم قالتلي لا مفيش حاجه قولتلها لا انتي قولتي حاجه قالتلي بقول يعني انك المفروض تبقي انت الصريح مش انا يعني المفروض ان انت الراجل ولا انت مش قولتلها مش ايه وازاي اصلا بنت زيك تتكلم كده مع ولد لقيتها قامت وقفت ومشت عند الباب قالتلي يبقي انت شكلك فعلا مش …مش قولتلك اني صريحه مع البنات بس ههههههههه انا طبعا كان هاين عليا اقوم اقتلها او اوريها رجولتي بجد

المهم بعدها بالظبط لقيت اصحابي دخلو كنوا فين قالولي مفيش كنا بنظبط بنت كده عرفت بعدين انها واحده اسمها ايه في المجموعه اللي قبلنا المهمقالولي سيبك مننا قولي اناشوفت الفرس خارج من هنا من شويه ومكنشي فيه الا انتم قولي عملت ايه متقوليش انك سكت بردو قولتلهم اني اتكلمت بس معرفتش اضبط الكلام قالولي مش مشكله اهو بدايه وخلاص مردتشي اقول لهم علي اللي اتقال وخلص اليوم ورحت البيت وانا دماغي هتنفجر وقسوم نصين نص بيفكر في اللبس اللي كانت لبساه ونص في الكلام اللي قالتهولي ونمت وحلمت اني بنكها واني بفشخ في كسها وباكل في بززها ومخلص علي خرم طيزها في اليوم ده انا جبت العشره حوالي اربع مرات وانا نايم كل شويه اصحي وانام تاني المهم فضلت علي كده بليل كل يوم مفيش في دماغي غير ضحي وازاي اردلها الاهانه دي كان معاد الحصه التانيه بعدها بيومين وكان الدرس الساعه 7 بليل وطبعا انا واصحابي بنجي بدري ومن حظنا المدرس جالو ظروف وهو في الحصه اللي قبلنا واضطر يلغي الحصه ولانه كان مستعجل ادانا المفاتيح وقلنا اقفلو انتواالمهم اصحابي قالو فرسه بقي نروح نظبت البت ايه تيجي معانا قولتلهم لا انا ورايا مذاكره لبكره ومعايا المذكره وهذاكر امشوا انتوا وانا هخلص وهقفل وامشي المهم مشو ..شويه لقيت مين اللي جه كانت ضحي ودعاء دخلو الاوضه بتاع الانتظار وشافوني ..فضحكوا لقيت دعاء بتقول ايه ده مش ولد هنا نساله هو في حصه ولا لا ردت عليها ضحي وقالت معاكي حق وضحك انا كنت هنفجر مسكت نفسي وقولتلهم مفيش درس الاستاذ جالو ظروف وقالي اقفل وامشي دعاء قالت لضحي طب يلا نمشي بقي ضحي قالتلها لا امشي انتي انا هستني شويهقالتلها ماشي همشي انا بس خللي بالك علي نفسك ردت عليه ضحي وقالت لا متخافيش انا قاعده مع اختي هنا المهم مشت دعاءفضلتى ضحي قولتلهاانا مش قولتلك تني مبحبش حد يتريق عليا00 كرامتي خلتني انيك الاربعه ضحي)

قالت ولو يعني هتعمل ايه

انا اتخنقت خلاص قولتلها طب يلي بقي عشان هقفل وهمشي قالتلي انا هعد شويه قولت لها مش هينفع قالتلي لا هينفع قولتلها بص ي قومي بقي بدل ما هعمل تصرف مش هيعجبك قالتلي لا بجد طب وريني بقي هتعملي ايه يا بيضه وقامت خطفه المفتاح من ايدي وجريت قومت جريت وراها لحد ما دخلنا غرفه اولياء الامور مكان كان عامله المدرس لاولياء الامور كان فيه مكتب وكنبه قدامه المهم جرت ضحي للاوضه دي وانا جريت وراها دخلنا الاوضه قمت انا قافل الباب فجأه اتغيرت ملامح وشها قالتلي انت هتعمل ايه بتقفل الباب ليه ؟ قولتلها انا بقي هوريكي اختك هتعمل فيكي ايه قالتلي انت مجنون افتح الباب بدل ما هصوت والم عليك الناس قولتلها صوتي مهما تصوتي انتي هنا في حجره اولياء الامور يعني صوتك مش هيطلع بره قالتلي طب انا اسفه بجد مكنشي قصدي اهينك قولتلها فات المعاد يا قطه

هجمت عليها حاولت تهرب قمت شديتها من الجلبيه اللي كانت لبساها ونيمتها علي الكنبه فضلت ترفس وتضرب بأيديها وانا قمت بحركه سريعه وقويه قلعتها الجلبيه كلهافضلت قدامي بسنتيان اسود خفيف شادد بززها واندر اسود مخطط ببني نيمو الفارس المهم نيمتها علي الكنبه ونمت فقوها ولان جسمي اتقل من جسمها معرفتشي تفلت امت مديت ايدي تحد الاندر والتانيه فكيت بها السنتيان واول ما لمست بظرها لقتها اغمي عليها استغليت الفرصه وقمت قالع ملط وقمت مقلعها الاند عشان اشوف كس ..كس ايه ده وحش .نيمو الفارس. عمري مات شوفت ولا هشوف كس ذي ده ابدا كان الكس منفوخ ووردي شبه البطيخه المكسوره المهم سبته شويه عشان اسخن اكتر وقمت ابوس في بق ضحي وبعدين رقبتها لحد ما وصلت لبزها بزها مكنشي اقل من كسها كان متوسط الحجم مدور تقدر تقول ذي بز هيفاء وهبي فضلت ابوس وامص فيه واعض في الحلمه اللي كانت كلها عضتين ولقتها وقفت ذي الدبوس شويه ونزبت علي كسها فضلت بقي اتفنن في المارد اللي بين ايديا فضلت امص في البظر واعض في شفرت كسها وفي خلال كده كنت بلاحظ حركه في وش ضحي كانها كانت صاحيه فضلت ادخل لساني في كسها واخرجه نيموالفارس وشويه رحت علي طيزها عشان ابقي مسبتش حته فيها بنت المتناكه دي رفعت رجليها وفضلت ابوس في طيزها وفي الفتحه وبع شويه لقيت نفسي خلاص مش قادر امت فاتح رجليها ومقف زبي علي باب كسها ولسه هدخله لقتها قامت مصوته ورفعت نفسها شويه قام ذبي دخل في طيزها طيزها كانت ضيقه اوي وزبي كان كبير .ده مش كبير ده كان اكبر انتصاب شفته ليه في حياتي المهم فضلت تعافر عشان تبعدني عنها بس مش عارفه انا شويه وفضلت ادخل زبي واخرجه بهدوء يصحبه زياده في السرعه وشيه ومقاومتها هديت وبدأت تستمتع وشويه وقعدت تلعب في بزها وتعض في حلمتها وفي خلال ما هي كده قمت مطلع زي من طيزها ورشقته في كسها وكانت غلطه كبيره مني بس كانت لازم عشان ازلها اول ما ذبي دخل كسها قطعت النفس فضلت انيك

وانيك في كسها بكل الاوضاع وفي الاخر جه وقت القذف قمت جاي مطلع ذبي من كسها ومطلع التليفون وصورت ذبي وهو بيقذف علي بززها وعلي وشها وقمت سايب ليها المفاتيح وسيبها علي حالتها دي ولابس وخالع للباقي

في الجزء التاني مع فاجره تانيه وبقيت احداث ضحي في(كرامتي خلتني انيك الاربعه

) فقط مع نيمو الفارس

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s