انا و صاحبي اغتصبنا مامتي و ريحناها

adelali08
02-27-2012, 03:56 AM
انا عندي 15 سنة عايش مع ماما لوحدنا بعد وفاة ابي و سفر اخويا الكبير للعمل ,, ماما عندها 35 سنة ومازالت جميلة جدا رغم وفاة بابا الا انها بتهتم بشكلها و جسمها اوي فكان كل اللي يشوفها يفتكرها صغيرة و تغريه بجسمها المتناسق من بزاز كبيرة و مليانة و قوام ملفوف , وكانت طول ما هي قاعدة في البيت معايا تلبس هدوم خفيفة كده عشان فكراني لسه صغير فكانت تلبس جلابية رفيعة لازقة على جسمها و كانت حلمات بزازها بارزة من تحتها عشان مكنتش بتلبس سنتيان في البيت , كنت شايف ماما جميلة بس عمري مفكرت اني انيكها لاني كنت لسه صغير و معرفش حاجة عن الموضوع ده لحد ما في يوم في المدرسة اتعرفت على وحد معايا في الفصل ومع مرور الوقت بقينا اصحاب اوي و كان بيجيلي البيت و بيجيبلي افلام سكس معاه و بيدخلني على مواقع فمن ضمن المواقع كان موقع قصص زي عطعوط كده و لقيته بيفتح قسم قصص المحارم و قرينا مع بعض قصص كتير و مكنتش اعرف ان الواحد ممكن ينيك مامته و كده و هو لما لقاني مستغرب قالي اية انت بتفكر تنيك مامتك ولا اية؟ قلتله معرفش مفكرتش في الموضوع ده قلتله انت بتنيك مامتك؟ قالي لا بس نفسي و انا كل ما هي بتخش تنام بقعد جنبها و احسس على طيظها و بزازها من غير ما تحس بيا, انا سرحت بتفكيري و تخيلت نفسي بنيك ماما , لقيته بيقولي عايز تنيكها؟ قلتله نفسي بس خايف, قالي مش باباك متوفي؟ قلتله اهو قالي بس يبقى هي اكيد بقالها فترة متنكتش و نفسها في النيك, قلتله بس انا عمري ماحسيت بكده, قالي طب اوصفهالي كده, وصفتهاله لقيته بيقلي ااه دي اكيد نفسها في زب يفشخ كسها, اية رايك ننيكها مع بعض قلتله ازاي؟ وسمعنا الباب بيخبط فقفلنا الموقع بسرعة و لقيت ماما داخله و شالية العصير معاها و سلمت على صاحبي اللي كان مبلم فيها لانها كانت لابسة الجلابية الضيقة كالعادة و كمان فاتحة اول زرار فمبين مدخل بزازها , ولقيتها بتقولي حبيبي انا داخلة استحمى لو احتجت حاجة نادي عليا قلتلها ماشي و اول ما لفت عشان تمشي لقيت صاحبي متنح في طيظها البارزة لورا و بين فلقتيها الجلابية داخلة لجوا بشكل مغري جدا و اول ما خرجت و قفلت الباب لقيت صاحبي بيقلي امك دي لازم تتناك انهرده ,ضحكت كده لقيته بيقلي اسمع الخطة بقى , وقالي الخطة و بدانا في تنفيذها : قمنا قلعنا احنا الاتنين هدومنا كلها واول ما صاحبي قلع الكلوت زبه بان و كان جميل اوي اكبر من زبي بكتير و عريض كده قالي اية رايك فيه؟ قلتله حلو اوي قالي اتفرج بقى عليا و انا بنيك مامتك و اعمل زيي, قلتله ماشي و فتحنا باب الغرفة و بعد شوية ماما خرجت من الحمام و دخلت غرفتها فخرجنا من غرفتنا ومشينا ناحيتها و انا فتحت باب غرفتها براحة من غير صوت ومشيت براحة و كانت ماما لافة شال حولين وسطها و رابطاه من ورا بزازها كده و كانت واقفة بتنشف شعرها بالفوظة, انا جيت من وراها بسرعة و فكيت الشال فوقع على طول و شوفنا انا و صاحبي طيظ ماما الرائعة وماما بسرعة لفيت ناحيتنا من الخضة وشوفنا احلى جسم و اكبر بزاز و كس حلو اوي, لقيتها بتقولنا انتو بتعملو اية هنا وقالعين هدومكو لية؟, معرفناش نرد و احنا مبحلقين في بزازها فجأة لقيت صاحبي بيزقني من ورايا كده ففقت و مسكت ايد ماما بسرعة و زقيتها عالسرير وانا مكتف ايديها و قعدت عليهم وماما بتحاول تقاوم و صاحبي واقف قدامنا و مبحلق في كس ماما المفتوح قدامه, وفجأة نزل على ركبته عالارض و حط راسه بين فخديتين ماما و نزل على كسها على طول و قعدد يبوس كسها و يلحسه و سمص شفراتها زي المجنون و ماما بتتأوة بتعملو اية ياد انت و هو؟! و بعدين صاحبي قام و حط زبه على باب كس ماما و حركه عليها كده و بعدين بدا يدخله و ماما بتأن تحتي و بتحاول تفلت و صاحبي دخل زبه الكبير كله و بدا ينيك ماما براحة و بعدين بعنف جامد و بعد دقيقتين من النيك حسيت بماما بتهدى تحتيا و بطلت محاولة الفلت مني, وبدات تندممج مع صاحبي اللي مقطع كسها نيك بحركة جميلة فانا سبت ايد ماما و قمت ونزلت على بزازها قعدت الحس في حلامتها وامصهم زي ما بشوف في الافلام وحسيت بيها مستمتعه و بدات تلعبلي في شعري و هي بتتنهد كده مع حركات زب صاحبي في كسها و بعد شوية لقيتهم هم الاتنين بيقولو اااححح و صاحبي هدى شوية فعرفت انه نزل لبنه جواها وبعدين شوفته بيخرج زبه المبلول من كسها و هي حطت ايدها على طول مكانه فانا قمت و خدت مكان صاحبي و بدات على طول احط زبي في كسها واول ما دخلته حسيت اني هنزل منيي على طول من كتر الاثارة فخرجت زبي تاني و نزلت عملت زي صاحبي و لحست كس ماما و بصيت لقيت ماما مسكت زب صاحبي و هي بتبتسمله و حطيته في بقها و بدات تمصه فانا قمت و رجعت انيك ماما تاني و بس هي كانت منسجمة اكتر بزب صاحبي و بتمصه وهو بيلعب في حلامتها وبيقفش بزازها و انا نزلتهم بسرعة في كسها برضه من كتر اللذة وبعدين قعدت جنب ماما بتفرج عليهم و مستمتع جدا وبعدين لقيت صاحبي نزل وقف على الارض و ماما قعدت عالسرير و بعدين خدت زبه بين بزازها و هو بيحركه بين بزازها و بعدين فجأة نزل منيه على بزازها و وشها و هي مغمضه عينها و بعدين طلعت لسانها تلحس المني ده , وبعدين صاحبي قالي مش قلتلك لازم تتناك انهرده, وماما ماسكه زبه باديها و لقيتها بتحط ايدها التانية على زبي و بتلعب فيهم هما التنين , وصاحبي قالها استمتعتي يا لبوة؟ ضحكتله و حسست على كسها كده, وبعدين قمنا احنا التلاته ودخلنا الحمام و خدنا دش مع بعض و هما التنين بيبوسو بعض و بعدين ماما لفيتلي و حضنتني جامد و باستني وصاحبي بيلعب فيها من ورا وبعد ما خلصنا و خرجنا قعدنا مع بعض و اتفقنا على ميعاد تاني صاحبي يجيلي فيه و نعمل كده تاني و حسيت ان ماما عجابها الموضوع اوي واستريحت بعد حرمان وبعد ما صاحبي مشي بليل دخلت نم جنب ماما و نكتها تاني…….مستني تعليقتكم للتكملة

One thought on “انا و صاحبي اغتصبنا مامتي و ريحناها

Leave a Reply

