حكاياتى مع كل النسوان اللى نكتهم

حكاياتى مع كل النسوان اللى نكتهم

انا بقى هحكيلكم حكاياتى اللى حصلت فعلا ومفيش فيها ولا كلمة كذب لانى زهقت من كتر الكذب اللى مالى القصص والخيالات المريضة
انا شاب سنى 30 سنة نكت نسوان كتير منهم المتجوزات ومنهم الارامل ومنهم بنات ومنهم الرفيع ومنهم التخين ومنهم المليان ومنهم البيض ومنهم السمر يعنى من الاخر جربت كل النسوان
اول واحدة كانت رشا ورشا دى كانت متجوزة وبينها وبين جوزها المعرص مشاكل كان بيعرص عليها وبيطلعها تتناك وكانت مخلفه منه بنت زى القمر شبه امها وكانت رشا منقبة عشان تتحرك براحتها كانت شغالة معايا فى المصنع وكنت المشرف بتاعهم دخلت لقيت فيه ريحة سجاير فى المصنع وعرفت ان واحدة من البنات بتشرب سجاير وكانت رشا الجديدة فيهم واول مرة اشوفها ناديت على واحدة من البنات وسألتها ايه ريحة السجاير دى قالت لى دا رشا قلت لها طيب روحى انت . طبعا عرفت على طول انها شرموطة منقبة وبتشرب سجاير وعنيها كل شوية تقع فى عنيا دخلت عليها وطلعت علبة السجاير وناولتها سيجارة اتخضت وقالت لا مبشربش زعقت فيها وقلت لها اشربى خدت السيجارة وخبتها وخافت تشربها ادام البنات .. طبعا كل اللى فى المصنع اتفرج علينا
المهم شوية حوارات وتحرشات وسهوكة ولبونة وكانت بتحط برفانات فاقعة ومكياج وقمصان ضيقة وشرمطة وبتخلع النقاب جوا المصنع لحد ما فيوم وقت الراحة ناديت عليها وكان معايا دبوس حشيش وقلت لها هاتى كباية وتعالى اشربى معايا وشربت معايا وزبرى كان واقف اوى ومثار بسبب انى اول مرة اشرب حشيش مع مرة ودخلت المخزن ودخلت معاها وقلت لها البرفان بتاعك حلو اوى وقفت ادامى وابتسمت وقالت بجد ريحته عجبتك قلت لها ممكن اقرب واشمه قالت اتفضل وقربت من ودنها وقلت لها بهمس انت والبرفان عاجبنى اوى لقيتها سخسخت بسبب الحشيش ورخت ظهرها عليا ومسكتها من وسطها وبستها فى ودنها ورقبتها ودخلت علينا واحدة من البنات وسبنا بعض وبعدها بيومين طلبت من واحدة من البنات تعملى قهوة وقالت لى مبعرفش نطت رشا بسرعة وقالت انا هعملك فجريت على الدور الفوقانى تعملى قهوةوطلعت وراها ووقفنا فى المطبخ لازقين فى بعض وزبرى واقف فى طيزها وخلصت القهوة وطلعت قعدت على السلم وولعت سيجارة وولعتلها سيجارة وقعدت لازقة فيا وخلصت السيجارة واحنا بنتكلم وزبرى واقف لقيتها مسكت زبرى جامد كأنها بتتشعلق فيه بصيت لها وابتسمت وقامت ماسكة ايدى ودخلنا اوضة فاضيه فيها سرير قديم اول ما دخلت شمرت عبايتها وقلعت الكلوت وانا قلعت التيشرت وفتحت زرار الشورت وطلعت زبرى اول ما شافتنى اترمت عليا واتشعلقت تبوس فيا وانا ابوس فيها وتلعبلى فى زبرى وانا حاضنها جامد وشايلها فى حضنى لحد ما نمت فوقها على السرير وحاوطتنى برجليها مسكت زبرى وجهته لكسها ودى كانت اول مرة زبرى يحس بسخونة كس فى حياتى ورشقته فيها للاخر وقعدت اضرب واروح واجى وهى بتتخض تحت منى وكل حاجة فيها بتترجرج وبتتنفض تحت منى ومقدرتش امسك نفسى اكتر من دقيقة ونزلت فى كسها وجيت اقوم مسكتنى بأديها ورجليها وقالت لى وهى خلصانه خالص خليك فى حضنى شوية فضلت ابوس فشفايفها ورقبتها وهى لسه بتتنفض واتحرك بزبرى فى كسها لحد ما بدأ برتخى وكسها طرده قمت دخلت الحمام غسلت ميتها اللى غرقت زبرى ولبنى ورجعت لقيتها زى ما قمت من عليها ونايمه خلصانه وضامة رجليها على جنب وفوقتها وقامت غسلت ونزلت طبعا انا كنت متضايق انى نزلت بسرعة وخبرتى كانت قليلة وكنت بتفرج على افلام سكس ومكنتش اعرف ان المهم ان المرة اللى تحت منى تكون نزلت ميتها واتناكت واتكيفت وبعدها بأسبوع بالظبط لقيتها بتقولى ان البنات هيروحوا ساعة الراحة يجيبوا اكل وانها هتفضل معايا لواحدنا ففهمت هى عايزه ايه فقمت واخد حباية فياجرا وكان فيه مرهم بيأخر القذف دهنت بيه زبرى كنت مجهزهم معايا عشان انيكها المرة التانية وراحوا البنات لقيها جايه تاخدنى من المصنع وانا شغال وانا كنت بماطل لحد ما الحباية تشتغل والمرهم واتقمصت وزعت وقالت لى انت عاوزنى ولا لا قلت لها اصبرى يا شرموطة فزعت انى شتمتها وطلعت وانا طلعت وراها وقلت لها ايه زعلتك شرموطة قالت لى وهى متنرفزه اياك تشتمنى تانى انا ممكن اوديك فى داهية واقول انك اغتصبتنى والبنات هيشهدو معايا قمت ماسكها من شعرها وقلت لها كس امك يا بنت المتناكة وشديتها على السرير وقلت لها اقلعى يا بنت المتناكة قالت لى انت اللى ابن متناكة قمت ماسكها جامد من شعرها وضاربها بالقلم قلت لها اقلعى يا كس امك بالزوق احسن لك وقمت نايم فوقها وقعدت ابوس فى رقبتها وادعك فى بزازها وهى تحاول تزقنى وتقولى هصوت والم الناس قمت ماسك كسها من فوق الهدوم وملقيتش كلوت فبصيت لها وضحكت قلت لها يلا يا بنت المتناكة متضيعيش وقت عاوز اكيفك النهاردة قعدت تشتمنى شوية وكل ما اشتمها ترد عليا بنفس الشتمة وانا اقلع فيها لحد ما قدرت اقلعها العباية وملقيتش الا السنتيانه اللى كان حظها وحش واتقطعت ولقيت بزازها اداى ونزلت مصمصة فيهم ولحس ورضاعة لحد ما الشرموطة لفت رجليها حوالين وسطى ومسكت زبرى اللى كان حديدة بسبب حباية الفياحرا ودخلته كسها وقعدت انيك فيها لحد ما حصلها زى المرة اللى فاتت جسمها اتخدل وارتخت خالص روحت ضاربها بالقلم على وشها عشان تفوق وقلت كلها قومى يا كس امك لسه مخلصتش قالت لى كس امك يا ابن الشرموطة عاوز ايه قلت لها عاوز اركبك من ورا يا قحبة قالت لى من ورا لا ااا قلت لها انت فهمتى ايه جتك القرف انا هدخله فى كسك من ورا فنست وانا دخلته من ورا وطبعا دا كان اول مرة اعمل الوضع ده فى حياتى كنت دايما اتفرج عليه فى الافلام وبس وبنت المتناكة كان عليها قلبت طيز ووسط محدش عرف يظبطها من النسوان اللى نكتهم وقعدت ارزع فيها وزبرى مولع نااار بسبب المرهم وحاسس ان عاوز انزل ومفيش حاجة راضية تنزل والبت بدأت تتوجع وتتعب وتقولى نزل بقى حرام عليك كسى اتهرى وانا اقولها اصبرى يا بنت المتناكة ومسكتها من شعرها ووسطها عشان متهربش من زبرى وتسلت نفسها وقعدت ادق فيها بسرعة واضربها على طيزها عشان تسخن معايا وقلت لها هنزل قالت لى نزل فى كسى فخفت لبنت المتناكة دى تكون عاملة كمين ومعدش عاطيلها امان قمت مطلع زبرى فى اخر لحظة وفضيت على طيازها اللى كانوا حمر من كتر الضرب وقالت لى انت نزلت قلت لها على طيزك يا كس امك قالت لى يا ابن الكلب انا كنت عاوزاهم فى كسى قلت لها مش خايفه لتحبلى قالت لى والمرة اللى فاتت مخفتش لتحبلنى انا باخد حبوب قلت لها بتاخدى حبوب ليه وانت غضبانه قالت لى حاطة لولب فعرفت انها كدابه وان كان معمولى كمين ودى كانت اخر مرة انيكها فيها لان واحدة من البنات قالت لى انها متفقه مع جوزها عشان يبتزونى وياخدوا منى فلوس وفعلا بعدها بيومين طلبت منى 2000 جنيه وقلت لها معييش وانتهت قصتها ان صاحب المصنع مشاها لانها تقريبا حاولت تعمل معاه اللى عملته معايا
ودى كانت الاولى ولسه اللى جاى بلااااااوى تانى واحدة كانت بنت بنوت وانا اللى فتحتها وامها عرفت وطلبت تقابلنى ورحتلها البيت ونكتها هى كمان
لو عجباكم حكاياتى ردوا عليا عشان اكمل لو مش عجباكم مش هكمل

حكاياتى مع كل النسوان اللى نكتهم 2

اخر حاجة لما قطعت علاقتى برشا وكان فيه اتصالات وكانت عايزانى اروحلها بيت واحده صاحبتها بس انا خفت ومروحتش لانها مرة مش سهلة ومفضوحة ومش خايفه على حاجة جوزها ومعرص وبيأجرها هتخاف على ايه وكانت بتكلمه ادامى فى التليفون وعاوزها ترجعله وهى تشتمه وتبهدله وتطلع ميتين امه عشان عارفه انه عاوز يرجعها عشان يأجرها
المهم تانى واحده كانت منى ومنى دى بقى كانت كرباج كانت شايفه نفسها وغندوره وبتحرياتى عرفت انها كانت مخطوبه لابن خالتها وخطيبها سابها عشان هربت مع واحد يومين ورجعت وحاولت انى اقرب لها وهى تبعد كتير لحد ما عملت انى زعلان وبدأت اتجاهلها وفجأة لقيتها داخلة عليا المكتب وانا ممدد على الكنبة وباستنى حتت بوسة وجرت طلعت برا طلعت جرى وراها وحاولت اكلمها بس البنات واخدين بالهم وضحكت لها وضحكت لى وكانت زى ملكة النحل كل ما احاول اقرب منها تبعد ولما ابعد تولعنى تانى ببوسه ولا حضن وكانت تتعمد تبوظ المكنة وتندهلى عشان اروح جنبها واصلح المكنة وبعدها نسرق بوسة ولا تفريشةولا حضن وفى مرة زنقتها فى المخزن وفرمتها بوس ولعب فى بزازها ولعب فى كسها لحد ما البت انهارت ونامت فى الارض قلت لها قومى يا شرموطة ورحت طالع لقيتها جاية ورايا وبعبصتنى انا جنونى طارت روحت مدور وشى ولازقها بالقلم ومسكتها لويت دراعها وقلت لها مره تانية تعمليها هكسر عضمك ضحكت وراحت مبعبصانى تانى بعد ما سبتها واضرب فيها وهى تضحك كانت بت شقية اوى بعد كام يوم زنقتها على السرير اللى نكت عليه رشا وقلعتها ملط وكانت فرسة يعنى فرسة وجسمها مفيش فيه غلطة البزاز والبطن والطيز والفخاد دا غير وشها وضحكتها وشقاوتها شبه البت اللى طلعت مع عادل امام الاسانسير فى فيلم السفارة فى العمارة كل ما اشوف الفيلم افتكرها بنت المتناكة
حاولت ادخل زبرى فى كسها وكنت فاكر انها مفتوحة حسب التحريات اللى عندى لقيت كسها يق اوى وهى تقولى كفايةمتدخلوش كله وانا اكبس بزبرى لحد ما كسها جاب دم طلعت زبرى لقيته غرقان دم والسرير عليه دم وانا مخدش بالى والبت كانت بتتوجع وانا فاكرها بتدلع قمت غسلت وهى لبست هدومها وقلت لها انت مش مفتوحة قالت لى معرفش انا نزل منى دم قبل كده قلت لها وهتعملى ايه الوقتى قالت لى بمنتهى الاستهتار وهى بتضحك ولا يهمك وسابتنى ومشت وكررناها كتير وبقيت انيكها بس منزلش فى كسها ومبطلتش دلع وشقاوة وتحاول دايما تبعبصنى مش عارف ايه كيفها فى كده لحد ما اختها زنقتنا فى المخزن وكانت شغالة معانا وعيطت ولقيتها كاتبة ورقة ورمتها فى وشى وسابت الشغل مضمون الورقة بعد الشتايم اللى فيها انها كانت بتحبنى وانا خنت الحب ده قلت فى بالى انا هلاحق على مين ولا مين البت كانت متختخه وعسولة زى اختها بس انا مكنتش عاوز اوسخها هى كمان
راحت حكت لامها وامها اتصلت عليا على اساس انى صاحب المصنع
وقعدت تشكيلى انى بعمل حاجات مع البنات فى المصنع وفى الاخر عرفتها انى انا المشرف قلت لها مفيش حاجة حصلت وان بنتها فهمت غلط ورحت اعرف منى اللى حصل وكانت الصدمة لما قالت لى سيبك منها تلاقيها عاوزه تتناك قلت لها هى امك ….وسكت قامت ضاحكة بشرمطة وغمزت لى وقالت لى نفسك تجرب وسابتنى ومشت
قلت ايه العيلة بنت المتناكة دى وايه البت الشرموطة دى هربت مع واحد ومعرفش يفتحها وانا فتحتها وهى ولا فى دماغها وامها بتتناك وهى عارفه وبتعرض عليا انيكها كمان
كلمت امها فى التليفون بس المكالمات طولت واتعرفت عليها وعرضت عليا انى ازورها عشان عاوزه تشوف الواد الشقى اللى مش عاتق البنات ده وانا اقولها دا انا غلبااااااان . لحد ما رحت لهم زيارة فى بيتهم ولقيت منى فى البيت وتبصلى وتبص لامها وتضحك واما قالت لها قومى يا شرموطة اعملى شاى طبعا انا مكنتش مآمن انى اشرب او اكل اى حاجة فى البيت ده وقمت واخد بعضى وقايم قلت فى بالى هما الاتنين موجودين يعنى لا هعرف انيك البت ولا انيك امها
كلمتها تانى وكانت زعلانه انى مشيت قلت لها هجيلك تانى بس لما تكونى لواحدك ففهمت انا هعمل ايه فقالت لى خلاص تعالى بكرة وانا هبقى لواحدى ورحت فعلا وقعدت جنبها ومديت ايدى على فخدها وقربت ايدى من كسها وهى راحت منهاره ونامت فى حضنى بوس وانا بلعب فى بزازها وبدعك فى كسها لحد ما قامت ودخلتى اوضة النوم وقلعت وانا قلعت ونمت فوقها ودخلت زبرى على طول فى كسها الغرقان والشرقان ونكتها شوية وبنت المتناكة حاولت تعمل نفس الحركة اللى بنتها اللبوة عملتها حاولت تبعبصنى وطبعا شكيت ان الاتنين بيعملوا مع بعض وطلعت زبرى قبل ما انزل ومسكت نفسى بقى عندى خبرة ونمت على ظهرى وهى طلعت فوقى وحطت زبرى فى كسها وقعدت تروح وتيجى على زبرى وانا ارضع فى بزازها اللى كانت بتنزل لبن خفيف او حاجة زى اللبن لانها مكنتش بترضع لحد ما نزلت فى كسها وطبعا مقدرتش انزلها من فوقى لانها تخينة وتقيلة وملحقتش اطلع زبرى فضلت فوقى لحد ما زبرى ارتخى وطلع من كسها وقالت لى قوم البس بسرعة عشان البنات ممكن يجو وطلبت منى ابعد عن بناتها عشان لسه متجوزوش ومجبش سيره لحد باللى حصل قلت لها حاضر تانى يوم قابلت منى لقيتها بتضحك وتقولى ايه رأيك عجبتك ؟ قلت لها باستعباط هى ايه قالت لى خلاص براحتك وعرفت ان الاتنين مبيخبوش على بعض حاجة وانهم بينيكو بعض او بيتناكو مع بعض اكيد بعدها بكام اسبوع منى سابت الشغل و جالها عريس واتجوزت وتانى يوم الدخلة كلمت امها قلت لها منى عملت ايه قالت لى زى الفل قلت لها زى الفل ازاى دا على يدى قالت تقصد ايه قلت لها دا انا اللى فاتحها بزبرى اللى ناكك قالت لى اوعى تقول الكلام ده بنتى نزل دمها امبارح وزى الفل قلت لها خلاص مفيش مشكلة انا بس عاوز اتطمن وطبعا امها بعد الكلمتين دول قطعت علاقتها بيا لفترة وغيرت رقم تليفونها بعدين وصلت لتليفونها وكلمتها وعزمتنى اروح ازورها ورحت وكانت لواحدها ولابسة ترنج بتاع بنات صغيرة وعاملة فيها عيلة وشربنا حشيش ونكتها نيكة جامدة وجالها تليفون من بنتها وانا بنيكها وردت عليها وبتقولها انا لواحدى وتحلف انها لواحدها ههههههههه بنتها الشرموطة عارفه امها على ايه وطلعت من عندها بعد ما خلصت عليها وسبتها خلصانة مض قادرة تاخد النفس وكنت زهقت منها لانها عجزت وبان عليها حاولت تكلمنى تانى وانا مردش ورديت وقعدت تترجانى انى اروحلها تانى لحد ما قلت لها انا عاوز منى وقالت لى ابعد عنها دى اتجوزت وزعلت وقفلت معايا ودا المطلوب عشان تحل عنى بعد كدا بقى حكايتى مع سمر وسمر دى كانت سلحبانة وناشفة وكانت بنت وكنت بنيكها من غير ما اخرقها وكانت بتمصلى وتشرب لبنى وكانت بتطلب منى انزل على بزازها عشان تكبر ودى مطولتش معايا عشان منكتهاش فى كسها وعشان كانت معضمة اوى ومش على مزاجى والى لقاء مع حكايتى الرابعة اللى هتبدأ مع تسع بنات نكتهم فى الغربة لما سافرت تبع الشغل هناك