صاحبة مراتي بتتناك مني صدفة

صاحبة مراتي بتتناك مني صدفة

انا بقي هحكيلكم الحكاية من البداية انا بنزل اجازات مش دايما ببقي موجود في البيت طول الشهر وفي اجازة من الاجازات اتصلت واحدة صاحبة مراتي علشان تعدي علينا لما تنزل القاهرة وهي كانت ساكنة في محافظة بعيدة عننا انا كنت اعرف البنت دي من ايام م كنت خاطب مراتي وهي كانت متجوزة ومخلفة بس علي مشاكل مع جوزها وشبة منفصلين وهي كانت بصراحة حركاتها بالنسبة لي كانت مريبة وانا كنت دايما ببصلها نظرات سكسي وهي كزا مرة وانا خاطب مراتي لما قابلتها انا وخطبتي جربت المس جسمها ف هي استجابت وكنت بالمس اماكن حساسة عندها كنت بحط ايدي علي طيزها وعلي صدرها وكان بصراحة ملبن المهم علشان مطولش عليكو انا ساعتها بدات اتكلم انا ومراتي واهزر معاها واقولها صاحبتك دي جامدة وهي كانت برضو بتهزر في وسط الهزار انا قولتلها لما صاحبتك تيجي نخليها ترقصلنا بدل م نتفرج علي التت انا وانتي وبالمناسبة انا مراتي كانت حامل يعني مكنتش بتعملي اوضاع تهيجني زي وهي مش حامل المهم لقيت مراتي قالت والله فكرة طيب انا هبقي اقترح عليها وهي اكيد هتوافق استغربت ان مراتي خددت الموضوع جد بس اتبصت كتيييييييييير واول م صحبتها جت سلمت عليها وصاحبتها كانت قصيرة شوية بس كانت فرسة طيزها طرية ملبن وعليها صدر كبير وهي كانت دايما تلبس لبس ضيق ومثير جدا لدرجة ان الكيلوت بتاعها كان حزة باين انا شوفتها بصراحة زوبري نط من مكانه المهم دخلت والسلامات والطيبات وبعدين بعدها بحوالي 3 او 4 ساعات مراتي دخلت هي وهي الاوضة وبعدها خرجت مراتي بتشدها من ايديها الظاهر كانت بتقنعها بموضوع الرقص ومراتي بتقولي تعالي يا حبيبي شدها معايا علشان مكسوفة منك انا روحت علي الاوضة لقيتها لابسة بدلة رقص متهيقلي كدا لو كانت لابسة قميص نوم مكنتش هتبقي سكسي زي كدا هي خدت البدلة دي من عند مراتي المهم كانت صدرها كلة باين منها علشان صدرها كان كبير مش متغطي منة غير الحلمات انا شديتها وشغلت الكمبيوتر وكان عندي اغاني رقص كتير المهم قعدنا نرقص ومراتي قالتلها اسالية بقي اية راية في رقصك قالتلي اية رايك قولتلها انا عندي فديو رقص احلي من كدا هي اتنرفزت وقالت طيب وريهوني انا بقي شغلت مقطع رقص من فيلم سكس فضلنا نتفرج احنا التلاتة لحد م الرقصة خلصت والبنت اللي كانت في الفديو قعدت علي حجر الراجل وبدا الفيلم السكس يسخن مراتي وصاحبنها بدات اشوف علي وشهم علامات الهياج المهم انا حطيت ايدي علي ورك مراتي وقعد ادعكلها فية وهي بدا صوتها يعلي روحت حاطت ايدي التانية علي ورك صاحبتها انا افتكرت مراتي هتزعل بس هي شافتني وعادي المهم بدا صوتهم هما الاتنين يعلي من الهياج روحت انا قومت وقلعت بنطلون الترننج وقعدت بالبوكسر وساعتها زوبري كان زي الحديدة واقف روحت مسكت ايد مراتي وخليتها تمسكة وروحت حاطت ايدي هلي صدر صاحبتها لقينة ناعم زي الحرير وملبن ملبن المهم بدات مراتي تقلعني البوكسر وتموصلي في زوبري وصاحبتها شافت زوبري اتجننت انا دخلت ايدي من تحت بدلة الرقص وطلعت بزازها وكانت حلاماتها واقفة اكتر من زوبر قعدت اموصلها في حلماتها ومراتي ماسكة زوبري المهم مراتي قلعت هدومها وبقت عريانة وانا روحت واقف ومقلع صاحبتها بدلة الرقص لقيتها مش لابسة غير الكيلوت تحتها المهم انا شوفت جسمها دماغي طارت من المنظر والبت الظاهر بقالها كتير متناكتش اول م لمست جسمها راحت في دنيا تانية مني خليت مراتي تلحس كوسها وانا بلحس في بزازها البنت كانت بتموت مننا المهم انا سمعتها وهي بتقول كفاية انا مش قادرة ومراتي بتقولها دا لسة هينيكك يا شرموطة في كسك الكبير دا وانا عكست الموضع مراتي بقت تمص في زبي وانا نزلت علي كوسها لقيتة جايب عسل كتير فضلت الحس فية المهم انا قومت ولمست زوبري لكسها راحت صارخة صرخة افتكرتها هتموت فيها مراتي حطط اديها علي بقها وقالتلها وطي صوتك يا شرموطة علشان الجيران قالتلها مش قادرة خلية يدخل زوبرة انا هموت من السخونة مراتي مسكت زوبري وكانت بتخبط بية علي كوسها وهي كل مرة بتصرخ وتكتم صرختها انا بدات ادخل اول حتة من زوبري في كسها وكنت حاسس بسخونة بنت متناكة وقامت هي شداني مرة واحدة زوبري اتفلت علي جوه وقامت هي ماسكاني جامد جدا وقالتلي مطلعش زوبرك مراتي في الوقت دا بتلعبلها في بزازها قومت مدخل ومخرج شوية وروحت مخرجة من كوسها ونيمت مراتي علي ضهرها وقومت ملمس زوبري لكسها وصاحبتها بتلعب في كسها وبتموت المهم فضلت ادخل واخرج وروحت منيم الاتنين وضع السجود وكنت بدخل زوبري في كس دي واخرجة ادخلة في كس دي فضلت كدا لحد ما حسيت انهم جابو هما الاتنين كزا مرة وانا قربت انزل قولتلهم انزلهم في كس مين فيكة صاحبتها قالتلي انا بقالي كتير كسي ما اترواش بمية راجل نزلهم جوة روحت مدخلو جوة كسها وسخنت عليها وروحت منزل جوة كسها مراتي شدت زوبري قبل ما يخلص ومصيتو وشربت شوية من لبنة وصاحبتها كمان شربت معاها واترووو بميتي وبعدها نيمت وسطيهم علي ضهري وهما الاتنين نامة علي صدري وماسكين زوبري هما الاتنين قومنا استحمينا احنا التلاتة وكنا مبسوطين جدا ونمنا مع بعض اليوم دا حوالي 4 او خمس مرات لحد م حسيت اني زوبر خلاص بيجيب هوا وصاحبنها باتت عندنا اليوم دا وصحينا الصبح عملنا واحد جماعي تاني وصاحبتها مشيت وقالت انها هتروح وهتيجي قبل الاجازة بتاعتي م تخلص وفعلا جت باتت معانا ليلة تانية قبل م اسافر علي شغلي وبدانا الحفلة بدري اليوم دا رقص ونيك لحد الصبح وانا في الشغل بكلمها وبتقعد تمارس العادة السرية وهي معايا علي التليفون وكدا الحكاية خلصت ياريت تكون عجبتكو وانا باقسملكو ان الحكاية دي حقيقية من غير تحوير

13 thoughts on “صاحبة مراتي بتتناك مني صدفة

  1. [[[مراتي شدت زوبري قبل ما يخلص ومصيتو وشربت شوية من لبنة وصاحبتها كمان شربت معاها واترووو بميتي ]]]
    وأنا كمان كيلوتي شرب لبن كسي وأنا أقرا قصتك…
    شكرا لك..

  2. أي إمرأة محرومة متزوجة أرملة مطلقة أو فتاة تحرقها الشهوة راسليني عبر الواتسأب وسأريكي زبي الزب اللبناني النظيف الذي يشبه الأزبار التي تشتهينها في الأفلام طول زبي 21 سنتم ممتلىء ولون رأسه أحمر وردي منفوخ وبيلمع من الشهوة سأجعلك تشعرين من خلال حديثي كأنك معي في الواقع وسترتعشين بقوووة رقمي من داخل لبنان 76014503 ومن خارجه لبنان
    0096176014503
    وعبر الفيس بوك dima.h.10@hotmail.com

Leave a Reply

